Fra kundesenter til salgssenter
1.oktober skjer det. Kundesenteret til Hansa Borg Bryggerier blir Hansa Borg Salgssenter, med kontorplass i Oslo.
Endring er den nye normalen. Tilpasning og fleksibilitet er suksessfaktorer. Utvikling og innovasjon en del av hverdagen.
For å leve opp til vår visjon om å være «Norges mest berømte leverandør av glede, nytelse og smak», er det å kunne kombinere det tradisjonelle, det ekte, genuine og det kjente med alt det nye, som er en del av markedets forventning, en spennende oppgave og utfordring.
Kompetanse, resultater, holdninger
Sammen med kundene skal vi digitalisere og forenkle bestillingsflyten. I tillegg skal vi kjenne kundene våre og gi veiledning rundt trender, produkter og nye muligheter.
– Hansa Borg Uteliv har en klar strategi om å være en profesjonell og kunnskapsrik partner for våre kunder. Vi skal være virkelig gode på struktur og kontroll, rå på gjennomføringsevne og et godt utstillingsvindu for våre produkter. Det handler om å være tett på markedet og tett på kundene. Vi har en målsetting om å tilrettelegge for at flere av kundene våre gjør sine bestillinger via vår Digitale Kundeportal, i tillegg til å ha de beste selgerne i markedet, sier nasjonal salgssjef for uteliv, Alexander Nordvik.
Kontakt oss: https://hansaborg.no/Kontakt/
Link til den digitale kundeportalen: https://hansaborg.no/kunder/
Billedtekst: Denne gjengen av dyktige medarbeidere er klare for å ta nye steg og bidra til å gjøre Hansa Borg til en foretrukket leverandør. Fra venstre: Alexia Hansen, Solveig Hauge, Trude Solli og Lasse Sandnes.