Visjon – verdier – strategi

Visjon
”Norges mest berømte leverandør av glede, nytelse og smak”.

Våre verdier 

  • Mennesker:
    Vi er modige og ekte, og opptatt av samarbeid, mangfold, respekt og utvikling.
  • Merkevarer:
    Vi produserer merkevarer av høy kvalitet, og satser på innovasjon og solid håndverk.
  • Moro:
    Vi jobber for arbeidsglede og godt samvær.
  • Miljø: 
    Vi tar samfunnsansvar og har en bærekraftig drift.

Strategi
Hansa Borg Bryggerier skal være en norsk drikkevareaktør forankret i en desentralisert produksjonsstruktur. Gjennom forbrukerinnsikt, bærekraftsfokus, kunnskap og motiverte medarbeidere, skal vi målrettet utvikle våre prosesser og merkevarer, for å vinne ledende regionale og nasjonale posisjoner.

Forretningsidé
Vi skal gi forbrukeren mulighet og lyst til alltid å velge drikkevarer av høy kvalitet fra Hansa Borg Bryggerier.