Alkoholfri nyhet fra Grevens

Hansa Borg kommer denne måneden med sin første alkoholfrie cider fra markedsleder Grevens!

– Grevens er det største cidermerket på det norske markedet, og vi ser en økende trend for lavalkohol og alkoholfri drikke, sier Lene Hammersvik, merkevaresjef Grevens i Hansa Borg Bryggerier.

Hansa Borg Bryggerier ønsker å gi forbrukerne flere og bedre alkoholfri alternativ. Første del i denne satsningen er nyheten Alkoholfri Grevens Eplecider.

Dette er en fruktig og forfriskende alkoholfri cider med smak av eple. Eplene som er valgt gir en perfekt balanse mellom søthet og syrlighet, og er et godt alkoholfritt alternativ til forbruker.

Alkoholfri Grevens Eplecider:

• Første alkoholfrie cider fra markedsleder Grevens
  • En fruktig, lett og forfriskende alkoholfri cider med smak av eple
  • Kommer i 0,5 l boks i praktisk 4-pakning av papp
  • Inneholder kun 31 kcal per 100 ml

Hansa Borg Bryggerier jobber aktivt med å kunne tilby gode drikkeopplevelser, også innen alkoholfritt-segmentet. Selskapet har allerede en bred portefølje innen øl og ønsker nå å gjøre de alkoholfrie hyllene attraktive for enda flere forbrukere – også for de som ikke er så glad i øl. Da er både Alkoholfri Grevens Eplecider og Clausthaler Radler, som nå kommer tilbake i fast sortiment, friske og gode alternativ.

Eplecideren er i fast sortiment fra første leveringsvindu i februar 2020.